5 Dec 2012

Shopping!



Haa , betapa happynya dia xD Dengar je shopping terus muka korang jadi camtu kan? Haha , sebenarnya , bukan ira yang shopping , ni , blog ira yang shopping.

Tengok lah dalam sebulan berapa kali tukar baju ._. Kuat shopping betul! Kalau dulu dulu just tukar baju kan?? Kali dia tukar baju and skirt *girl* sekali .  Dia shopping kat mana entah tak bawak aku ._.

Dia kalini tukar habis semua sebab tukar template jadi template denim , diorang kata denim ni lagi senang . Entahlah sebab aku baru belajar , tapi ada jugak orang kata blogskin lagi senang , entahla kan?

Aku guna template denim ni sebab tengok orang lain guna template denim ni comel je kan? Geram aku tengok so aku ubah la! Aku masih berjinak jinak lagi dalam dunia denim ni. So kalau ada salah silap , mintak diajarkan.

Sampai sini je entry kalini , tak tahu nak cakap apa ._. Bye! :)

Maaf penggunaan "aku"

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Boleh tolong komen tak ?.
.Kalau boleh , saya SAYANG awak. :)